LMFAO this is how I found my friend last night......how do u get this drunk!!! I think he shitted on his self  

Views: 56795 MORE 546 105

Comments

Jennifer Yokeum ( jojo02 ) jojo02 : πŸ˜΅πŸ˜΅πŸ˜²πŸ˜²πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ 1 year ago

Darris Hines ( Mamaboi813 ) Mamaboi813 : Dam he white boy wasted lmao... 1 year ago

Chez J ( SimplyChez ) SimplyChez : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ 1 year ago

vivianidance vivianidance ( vivianidance ) vivianidance : Tht some shit my girl would do too lmfao 1 year ago

Makaveli FirstLady ( Truebula ) Truebula : Lmaoooo @ shitted on himself tho haha 1 year ago

Love Royalty ( nerdwithswagg ) nerdwithswagg : funny 1 year ago

KeiaLani  M ( Queenkei3 ) Queenkei3 : Ahahaha #goodshyt!! 1 year ago

Carpe Diem ( godsfavorite ) godsfavorite : Legendary 1 year ago

Ahype Smith ( ahype ) ahype : dam that nigga fuck up 1 year ago

Donte Goodwin ( Donteg73 ) Donteg73 : Smh! Lol! 1 year ago

Sheliashae H ( sheliashae ) sheliashae : I would kick you ass if I was yo friend. You wrong for that 1 year ago

Gia Tanae ( GiaTheDiva ) GiaTheDiva 2 years ago

Sharla  Cruse  ( SharlaC ) SharlaC : Damn! 2 years ago

Soni Chhetri ( sonichhetri ) sonichhetri :
Hahaha your so funny :") 2 years ago

Shilish Berry ( shilish ) shilish :

Wow 2 years ago

zettica Wilson  ( zettica ) zettica : This looks like a Law and Order SVU scene... Some ole CSI shit. Grissom's going to get down to the bottom of this shit...literally 2 years ago

Tanya Bulls ( truetenof ) truetenof : White girl wasted. Looks like one of my co-workers at the teacher end of the year party!!!! 2 years ago

Motie Khyaoui ( khyaoui ) khyaoui : DAFUQ #highasfuck! 2 years ago

Charles Ace ( ace53 ) ace53 : Damn! Yup he shitted himself! Lmfao! 2 years ago

Dee Deeva ( deedeeva ) deedeeva : Omg! Lmmfao! 2 years ago

kevinhart4real Posted 2 years ago

More from kevinhart4real

AMSTERDAM Bitchheesssss

I'm about to knock @thereallailaali ass out......punks jump up to get beat down!!! P.S Help me Baby Jesus