My first challenge of the night! Morgan does my makeup!! Lol  

Views: 2192 MORE 29 29

Comments

Rhonda Waters ( rhonda ) rhonda : @4utcat thank you Hun! They have there moments where they are not so good too! Lol ❤❤❤❤ 1 year ago

Byebye Byebye ( byebyebyebye ) byebyebyebye : Your children are delightful @rhonda ❤💚💜💚❤💙💛💜💚💛 1 year ago

Jeri Bradigan ( JaMBi ) JaMBi : A great moment shared! Thank you! 2 years ago

Shivam S.  ( SamSin92 ) SamSin92 : Haha... Thanks for sharing! :D 2 years ago

Shivam S.  ( SamSin92 ) SamSin92 : Omg! You look so pretty Rhonda! It was so clown chic! Haha... Morgan did amazing! And Lucas trying to join in, so cute! 2 years ago

Ran Cyan (らん) ( Rancyan ) Rancyan : Awwwww Morgan so sweet and Lucas wanna join with you mom .. To cutessss .. You look so lovely ... Great Morgan :) 2 years ago

Rhonda Waters ( rhonda ) rhonda : @greekmama73 thank you Bess! I was expecting to look awful but she did a good job!! :0) 2 years ago

Bess Abrams ( BessAbrams ) BessAbrams : Good job Morgan! You look lovely Rhonda :) 2 years ago

Rhonda Waters ( rhonda ) rhonda : @Chazz thank you hun! She did an amazing job!! I think she has a natural talent too!! :0) 2 years ago

Charles Wood ( Chazz ) Chazz : Beautician. Love this, thanks for sharing. 2 years ago

Charles Wood ( Chazz ) Chazz : @rhonda Aww! Morgan did a great job. I loved the way she talked to you all the way through the video. A future beauty & 2 years ago

Tessa Love ( Fotolove ) Fotolove : Yes, let Lucas do it too!! Or let Morgan and Lucas both do a part of your face haha!! :D So much fun!! 2 years ago

Be A  Light In The Heart  ( LMZBird ) LMZBird 2 years ago

Rhonda Waters ( rhonda ) rhonda : @Fotolove thank you Tessa! I think I may let Lucas do it next time!! He really wanted to join in!! :0) 2 years ago

Tessa Love ( Fotolove ) Fotolove : And I loved how Lucas came to sit with the two of you and play with the make-up, so cute :) 2 years ago

Tessa Love ( Fotolove ) Fotolove : Haha that's a great challenge Rhonda!! Awesome video! Morgan is quite the artist and what a sweet girl she is :D 2 years ago

Rhonda Waters ( rhonda ) rhonda : @FearNoFishing haha thank you Rod!! :0) 2 years ago

Rod  Fear No fishing  ( FearNoFishing ) FearNoFishing : Hahah awesome..!!!! These are so fun..!!!! I NEED CHILDERN ..!! 2 years ago

Rhonda Waters ( rhonda ) rhonda : @leannazeher thank you beautiful!! It was a lovely challenge! I would love to see you do this with Kahlil!! Xxxxxxxx 2 years ago

Rhonda Waters ( rhonda ) rhonda : @soerensen thank you Christina! She loved doing it! I don't think she wanted to stop! Hahaha 2 years ago

rhonda Posted 2 years ago

More from rhonda

Morgan is having her hair cut for charity that makes wigs for children with cancer and raising money for another childrens charity. Please donate

Morgan is having her hair cut for charity that makes wigs for children with cancer and raising money for another childrens charity. Please donate

Lucas' first day at school! Growing up so fast! Not a baby anymore!! #morganandlucas #MF2 #School